Wednesday, November 30, 2005

Kadang......kadang.......

kadang..kadang....aku dah lupa usia aku..nak masuk dah 29 tahun...hahaaha......1977 tolak 2006.........sibukkot....hahaaa.....

aku ingat masa sekolah dulu...masa berlalu cepat giler......emmmm....baru la aku faham kenaper orang cakap hidup nie....sekejap ajer.....sebab hidup nie bole...berlalu dengan sekelip mata jer.........10 tahun rasa mcm baru semalam berlalu.........dulu aku cakap orang bodoh sebab kata hidup nie..sekejap jer....sebab masa tu aku kan sekolah....tak rasa apa-apa...

emmm.......untuk mencapai impian seseorang ; impian diri sendiri dalam jangka masa hidup kita adalah satu rahmat....u have live ur life to d fullest.....bukan mudah...tapi kalau mudah..kita tidak akan puas hidup...bukan begitu......?

impian...tidak sentiasa menantikan kebahagian...hidup .Mestilah diingati..bahawa...impian seseorang bukanlah kebahagian...walaupun dlm bentuk perhubungan. Apa yang diimpi tidak sama dengan realiti....setuju?


wassalamz.

1 comment:

ladynina said...

kadang? kadang-kadang.. kadang kala..