Thursday, October 20, 2005

Next project.......bela ikan......

beli aquarium.....
beli motor.....
ambil batu sungai...letak dalam aquarium...

last sekalik beli ikang........

emmm...rumah aku grill belom masuk lagik...emmm.....itu jer la...
emmm..then....aircon....lepas tu..hotshower..la....
aku agak nak pindah la..bulan nie....must la...haha..bole raya kat umah baru...hahha..

emmm..tapi letih la skit..kena cuci..tapi takper...no hal..sekali jer...lepas tu maintanance jer...umah tu...

emmm......lepas nie....emm..next projek la....emmm...........yup..yup....yup....

ting tong..ting tong....hahhhahaa....


adala....emmm..thinking....
still have 2 think..la....emmm.......butik ker....
nak potong rambut...emmm..have 2 take d course la....partime kot....

still a lot of planning n project la...project hidup la....hahhaa...

emmm...pergi korea...tgk winter sonata punya tempat....
emm.....banyak la...mcm orang lain...dream life..for d family.....
emmm.....satu
jer
dalam
hidup
nie
aku
mintak
iaitu
aku
berharap
aku
mempunyai
pilihan
dalam
hidup ini............................itu jer. jangan la..sampai takder alternatif lain....
tapi....
kalau
itu
ketentuanNYA ,
pasti ada cara yang lebih baik mengatasi masalah yang datang .....that....u have 2 believe..............mesti ade solution terbaik...cuma pening skit otak.....lagipon manusia bukan pakai sangat pon...kapasiti otak nia.....the most pon 5% ada la..95 % kiter reserve...for..wat..tak tahu la....malas kot..hahhhaaaaa...

1 comment:

princessren said...

adoit byk titik lagi. weh byk nyer nak beli brg. nih aku rasa ko mesti nak bela ikan emas kang nih kan? haha. ok.. movind hse tuh jgn lupa kucing kat mana mana plak nanti kene bayaq RM100. :P