Tuesday, October 11, 2005

Palat...

IIsshhh....rumah aku kontrator tu buat palat la pulak.....feature wall aku pon dier salah cat.....semua yang sepatutnya..die cat...cat pulak main cincai la ..pulak...aku pon hot la...aku marah la...emmm......macam mana dier buat kerja tak tahu la...

Bayar mahal..aku tak kisah..tapi bila buat kerja cincai siapa yang tak marah........bukan free ma...dier kena ingat la skit....

Susah..cakap baik-baik..tak mau dengar...aku kena jugak jerit...letih oo.....dah la posa....
aku pon tak nak la marah.....

Wifey..aku cakap dier nak marah kontrator biler jumpa...tapi biler jumpa tak jadi la pulak..aku pulak nak kena marah kontrator tu....

apa pasai dier buat cincai...emmm...buat la keja tu baik-baik..apekk!!!!!...


OK......wassalamz...
buat aku tencion jer....apek......!@#$%^&*(

1 comment:

princessren said...

hahaks.. tauke to nak mintak lebih tuh. ko takdek supervisor kat situ ker? erm ko sanggup bayar mahal yek? kalu camtuh i dtg cat weekend nih. hehe.. mahal tau i punyer services.. hahaha